ÅHH!

Fixar inte detta alltså. Nätterna börjar verkligen bli hemska! Jag KAN verkligen inte somna.. Och när jag väl har somnat så dröjer det inte många timmar innan jag vaknar och måste kissa! Och då kan jag inte somna om efter det..
Ungefär såhär är det alltid:
Brukar gå och lägga mig med Sebbe typ 23, ligger alltid med mobilen i en halvtimme ungefär. Sen tar det alltid MINST två timmar att somna. Så somnar runt halv två, två. Och det kvittar hur tidigt eller sent jag lägger mig, det tar alltid lika långt tid för de! Sen vaknar jag oftast fem-sex, då är de pissedags! Sen får jag inprincip börja om från början igen, tar kanske inte riktigt två timmar, men minst en i alla fall!
Sen börjar Sebbes klocka ringa vid lite över sju, och han är ju snoozarnas kung så han snoozar i minst en timme. Så då vaknar jag från och till av det, sen vaknar jag när han går upp sen brukar jag hinna somna mellan han har gått upp till att han kommer och pussar mig hejdå. Och då är det kissetajm igen, så då måste jag gå upp och börja om från början. Igen. Ibland kan jag inte ens somna igen efter han har kört. Men har jag tur så sover jag absolut som längst till elva, men då har jag också vaknat från och till under hela morgonen.

Så oftast blir det inte mycket sömn.. Och det är till mesta dels myrkrypningarnas fel! Har aldrig varit med om något mer frustrerande än det.
Jag har mycket hellre ont i häcken av foglossning eller halsbränna, illa mående, huvudvärk, ja va fan som helst förutom springet i mina ben! För allt det andra går i alla fall att lindra på ett eller annat vis.. Men det gör fan inte detta, finns INGET man kan göra åt de som hjälper. Bara till att härda ut.
Hoppas VERKLIGEN att det försvinner i samband med förlossningen alltså, annars vet jag inte vad jag gör. Står verkligen inte ut!

Fan vad gnällig jag är just nu känner jag.. Men jag är trött, jag vill SOVA!
Åh. Dö.


Kommentarer
Nina - med lillflickan i magen säger:

kan inte heller somna.. inte kunnat på månader ! man blir helt seg i hjärnverksamheten asså .. ush . och det blir väl inte bättre nä'r bebisen kommit heller ;) hahaha

2012-12-11 | 22:21:01
Bloggadress: http://decemberlycka.blogg.se
alexandra säger:

Hade likadant men mitt slutade direkt efter förlossningen.

2012-12-12 | 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback