Älskade nätter.

Nu är det natt igen. Som jag älskar just nu.. Får fan ångest varje kväll, för att man vet att man har en sömnlös natt framför sig.

Dock sov jag rättså gott efter Sebbe stack imorse och sov nästan till tolv. Det var sjukt skönt i alla fall!

Sen gick jag upp och åt lite frukost och kollade på tv. Tog en dusch sen körde jag hem till Johanna på lite kaffe och fika. Blev där i några timmar och snackade en massa, sen handlade jag till kvällens middag innan jag körde hem.
Sebbe var hemma två min efter jag parkerat så han hjälpte mig bära in allt.
Sen hjälpte han mig med maten, blev fiskgryta med potatis och kokt broccoli till. Sick gott alltså!

Sen blev det soffan resten av kvällen. Lånade Arne Dahl filmerna av Johanna, hon och många andra säger att dom är bra och jag har inte sett någon av dom. Så vi kollade på första filmen nu ikväll och den var riktigt bra! Så nu har vi lite att nöta igenom :)

Imorgon, eller idag rättare sagt, så har jag inget planerat. Så om energin finns så ska jag tvätta och städa här hemma, för det behövs! Annars blir det soffan och nån bra film helt enkelt.

Nu ska jag försöka ge mig på det här med att sova. Önska mig lycka till!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback