Energi och design.

Idag mår jag fint och har haft en del energi som jag har tagit vara på.
 
Har varit ute och skottat uppfarten, tog det dock väldigt lugnt! Men sen att det knappt var lönt gjort, för nu snöar det som fan så mitt arbete syns knappt. Men men. 
Sen har jag skrubbat och rengjort en massa saker i köket. Såsom mikron, kaffekokaren, spisen och en massa sånt som man inte rengör så ofta annars, grundligt då alltså. 
Sen har jag tvättat två maskiner tvätt, hängt upp och vikt in det som var torrt.
 
Och nu när jag var klar med allt det så satte jag mig och pillade lite med designen här. Så det kan vara lite rörigt framöver :)
 
Nu ska jag komma på något till middag för snart kommer Hjärtat hem. 
Så, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback