För övrigt..

.. så är jag strandad på soffan idag. Har sovit ruskigt dåligt inatt! Ingenting nästan, blev nån timme i förmiddags bara. Så är rätt trött om man säger så!
Plus att min foglossning är fruktansvärd idag! Tror det är för att jag höll igång så mycket igår, så får man straffet idag.

Så det ända jag har gjort idag är att tvättat upp dom sista babykläderna, så det är på tork nu. Så nu är det färdigt :)
Nästa uppdrag blir att packa förlossnings och BB-väskan..Men tycker fortfrande att det är skit svårt med vad man ska packa ner. Så det får vänta liite till.
Annars har jag bara legat på soffan, orkar fan inte mer. Middag har jag inte ens tänkt på bara.. Ouh!
Jaja, det får bli vad det blir idag. För jag pallar icke!

Adjö.


Kommentarer
Emily säger:

När är det beräknat? :)

2012-12-13 | 19:52:42
Bloggadress: http://positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback