Första advent.

Har haft en riktigt bra helg!

Igår så var vi bara hemma och skruvade ihop den sista garderoben, så nu äntligen efter typ två månader så har jag en garderob till mina kläder!
Sen städade vi och höll på här hemma.
Lagade skit god middag bestående av fyllt franskbröd med sallad och vitlökssås till. Måste jag göra fler gånger ! Sen kom Sebbes mamma och hennes gubbe på lite besök på kvällen, efter dom stack så blev de mys i soffan resten av kvällen.
Ja vi skjutsade förresten en väldigt full Andreas på natten också. Gaanska roande ;)

Idag så kom först Sebbes pappa och hans flickvän på besök och så fick vi spjällsängen vi önskat oss av dom.
Så den satte vi ihop efter dom stack, blev hur bra som helst! Saknar bara madrass och så till den så det får vi åka iväg och fixa nu någon dag, så att det blir gjort.
Sen körde vi ner en runda på julskyltningen, men var där bara typ två min sen frös vi som as.
Så körde hem igen och satte igång och bakade lussebullar istället och dom blev riktigt fina vill jag ju säga!

Så nu har vi precis tryckt lussebullar och druckit glögg, fett mätt!
Och trött, så ska inte flytta min röv från soffan mer ikväll förutom när det är sängdax.
Typ så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback