Fredag.

Det är väl Fredag idag..? Ja det är det! Man glömmer bort dagarna lite när man går hemma, man har ju inte måsten på samma vis att hålla reda på som innan när man jobba. 
Rätt skönt faktiskt!
 
Igår så gick jag upp tidigt då hyresvärden skulle komma 09.00 och sätta in en ventil på vår kamin, så att vi kan börja elda i den, så det gjorde han. Så nu kan vi elda, när vi har skaffat ved vill säga. 
Sen var jag hos BM kl 13, efter det så körde jag hem till Sara och spenderade hela eftermiddagen där, och bara mös. Handlade lite innan jag sen körde hem.
När jag kom hem så hade Sebbe precis kommit hem, så hjälptes vi åt med middagen. Blev potatis köttbullar och brunsås, blev mycket fint! 
Jag var så kräk-trött på att laga mat innan, men känner att det har vänt nu. Nu är det nästan roligt att laga mat, men tror det är för att man inte jobbar längre, man är inte lika trött om dagarna plus att iom jag jobba skift så fick man aldrig någon rutin på såsom det här med mat. Så får hoppas att det håller i sig!
 
Idag så har jag bara varit hemma. Har städat och tvättat en del. Gått i slappekläder och har inte ens kammat mig. Sjukt skönt! Haha. 
När Sebbe kom hem från jobbet så hade han pizza med sig, var sjukt sugen på det så fick bli det idag.
Nu är han ute och skottar, och jag ligger på soffan. Grymt mätt! 
Så ikväll blir det bara film och mys med mitt älskade hjärta.
 
Sen får vi se om det blir en liten shoppingtur imorgon eller vad. Brås lite på vädret också.
Annars får vi se vad som händer och fötter. 
Mhm :)

Kommentarer
Nina - med lillflickan i magen säger:

sv; ja jag tror det är allt faktiskt ... beror ju på om man bor långt ifrån bb också, nu är ju detta mer än förlossningsväska och ingen bb-väska egentligen, för på bb kommer jag stanna åtminstone två nätter enligt BM så då behöver jag ju mer saker än så, men vi bor så nära så det kan daniel hämta.
Bor du långt ifrån? isåfall är det smart att packa en bbväska och en förlossningsväska så kan bbväskan läggas ut i bilen redan nu så slipper ni tänka på något annat än just förlossningsväskan när det är dags , amningsBH , bebiskläder, halstabletter, lyspyl, kräm, klämmor och sånt absolut nödvändigt ( för mig iallafall, haha ! ) Glömmer jag klämmor på förlossningen får sambon bannemej ut och ränna efter några hela natten om det ska vara så , klarar mig INTE utan dem ;D ,men har packat ner många nu så det är luuugnt :D

2012-12-10 | 12:32:07
Bloggadress: http://decemberlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback