Godkväll.

Här sitter jag och är inte trött som vanligt, så då kan man passa på att pilla lite med designen så blir man kanske lite trött i hjärnan.
 
Idag så har jag varit hos Sara hela eftermiddagen typ. Fikat och pratat massa skit såklart :)
När jag kom hem så provade jag laga ett recept som jag fick av henne med fläskfile och lite sånt, och det blev mycket gott!
Sen har jag och Hjärtat spenderat resten av kvällen i soffan med film och tända ljus, dock somnade han ifrån mig ganska tidigt. Men han har ju också jobbat hela dagen så han får faktiskt vara trött.
 
Nu när klockan är över tolv på natten så är det den 29e, och det är en av Ewa-Linns gissningar på när vår lilla vill titta ut. Men jag hoppas innerligt att hon har fel! Vill ha en Januari bebis, så stanna i nåågra dagar till bara. Älskade du. 
 
Nej om man skulle ta och försöka sova kanske?
Kan ju alltid försöka i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback