Hej, hemskt mycket hej.

Julen har varit hur bra och mysig som helst!
Fick, vad jag tycker är alldeles för mycket! Så sa till mina föräldrar att nästa år vill vi inte ha något, då kan dom köpa till Kotten istället :)

Sen igår fick jag och Hjärtat ett ryck att köpa en systemkamera. Har velat ha en ordentlig kamera länge nu men har aldrig varit en prio ett direkt, men vill verkligen ha finare bilder på bebisen och så nu, som man kan framkalla osv.
Så vi hittade faktiskt en billig och slog till på det.
Nu ska man bara lära sig den också ;)

Idag har jag städat här hemma vilket verkligen behövdes, hjärtat hjälpte till lite innan han stack. Så nu är han iväg och fixar v70in inför ombes imorgon, så hoppas han får rätt på det!
Jag har BARA dammsuga kvar.. Drar lite på det eftersom jag verkligen hatar det alltså! Och 120kvm drar man inte över på 1 min heller direkt..
Men lika bra att ta tag i det så jag kan ta en lång skön dusch för att sen mysa ner mig i soffan.

Två veckor kvar till BF idag så det blev ingen julaftonsbebis som mamma trodde, som tur var!
Så väntar bara på att Januari ska komma nu, sen är det fritt fram att komma när som lilla fis :)

Nej, dammsuga var det ja!
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback