Julafton.

Då var julafton här! :)

Har sovit katastrof dåligt inatt, två timmars sömn fick jag ihop allt som allt.
Och klockan ringde 8,40 och då sov jag självklart gott.

Men bara till att gå upp och åka till min farbror som hade frukosten detta året. Vi äter frukost varje år på julafton med min Fars sida då Farmor fyllde år på julafton, när hon levde så var vi alltid hemma hos henne på förmiddagen för att fira henne. Efter hon gick bort så har vi fortsatt att träffas alla på morgonen och äta frukost och sen åka till kyrkogården och tända ljus. En mycket fin tradition tycker jag!

Hon skulle blivit 69 idag. Älskade farmor.

Nu ligger vi på soffan och jag hade egentligen behövt sova känner jag.. Men snart dags att göra vid sig för julfirande hemma hos mina föräldrar.

Får trycka in en massa god julmat och julgodis i truten så får det hålla mig vaken. Helt enkelt! :)

GOD JUL PÅ ER!


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥ säger:

Haha jaa, precis ;) Det får man lixom på köpet.. inget att göra åt antar jag ;) Hehe.

2012-12-24 | 23:34:35
Bloggadress: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback