Lillejul.

Igår fick det bli ytterligare en liten runda till Väla då jag inte var riktigt nöjd med julklapparna.
Gryymt mycket folk alltså, så det blev bara en snabb runda. Men fick tag i det jag skulle i alla fall!

Sen var vi bara hemma hela kvällen igår. Fick äntligen sålt mina tvmöbler så nu kan vi köpa nya så fort vi hittar det vi vill ha! Så just nu har vi tvn på ett litet bord, haha. Men det fyller sin funktion så länge.

Sen helt plötsligt fick Sebbe köpare på sitt gamla mixerbord som han har haft i typ sju år utan att använda, som har legat ute på blocket i typ två månader. Tänkte ju att det skulle han aldrig få sålt men la ut det ändå för man vet aldrig.
Men igår kom där en kille och hämta skiten. Gött när pengar ramlar in som man inte har räknat med!

Idag är det lillejulafton ja.
Vid fyra ska vi vara hemma hos Sebbes morfar och fira jul där och äta kalkon tror jag det blir? Mums!
Så där lär denna kvällen spenderas.
Hoppas vi slipper undan snöstormen som skulle komma ikväll sen när vi ska köra hem..

Imorgon är det julafton. Helt sjukt va tiden går fort alltså..
Men då ska vi fira med min sida i alla fall :) Kommer bli mysigt då jag verkligen älskar julen!

Nej, ska gå och göra vid mig och lite så nu.
Ha en bra uppesittarkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback