Måndag.

Hej hopp!

Idag har jag haft en sån energi dag.
Så har städat här lite, börjat packa förlossningsväskan och skrivit en lista på vad som fattas i den. Så om det skulle sätta igång redan nu så vet jag vad som mer ska packas ner ifall det blir bråttom. Ordning och reda- Då mår jag som bäst!

Sen häromdagen så fick vi ett vitrinskåp av mamma som hon inte ville ha längre. Så jag har ställt dit alla mina Lasse Åberg glas och lite så.
Har även sorterat gamla räkningar och slängt en massa papper som fyllde upp nästan en hel kartong. Och la sen i ordning det så jag vet var alla papper finns om det skulle behövas.

Så sakta men säkert får man ordning här. Men det är såå mycket man vill köpa och göra men det kostar också!
Vill ha nya tvmöbler och framför allt ett matsalsbord, men det är ingen prio-ett nu direkt när den lille snart är här.
Så det får vänta helt enkelt. Rom byggdes ju inte på en dag har jag hört ;)

Nu ikväll har Filippa varit här på kaffe. Sjukt längesen vi sågs nu så det var verkligen på tiden! Så det var mycket trevligt :)

Nu ligger jag och hjärtat i soffan och bara fiser, så ska vara lite social mot honom nu tänkte jag innan han deckar.

Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback