Miss i nassen..

Och här ligger jag, och stirrar i taket som vanligt.. Tycker att jag borde vara liite tröttare efter mina ynka tre timmar jag fick igår natt. Men skit i de liksom?

I förrgår, som det blir nu, Tisdag alltså.
Så blev det en runda till Väla för att inhandla dom sista julklapparna och lite så, och fan alltså. NU är jag verkligen för fet för sånt där! Klarade gå en timme sen var jag tvungen att pausa, sjukt vad det tar på kroppen att vara gravid alltså!
Men fick tag i den sista julklappen och blev även en amningsbh och lite bebis-måsten på Apoteket, så nu är min förlossningsväska så gott som klar.

Efter Väla så var vi tvungna att köra inom City gross också då vi hade ganska tomt här hemma. Var sjukt trött, men lika bra när vi ändå var åt det hållet. Så nu har vi fullt här hemma i alla fall!

Sen igår så var det först dags för BM besök. Alla värden var fortfarande bra och lillens hjärtljud var också bra!
Pratade lite om förlossningen och lite så, och det känns bra faktiskt. Jag börjar känna mig redo! Har bara EN önskan- låt det bli Januari bara! Tack amen.

Efter BM besöket så körde jag och köpte frallor sen stack jag hem till Sara och spenderade dagen med henne :)
Var hemma ganska sent så ikväll har det inte blivit så mycket gjort. Har pussat massor på min sambo bara. Det får man göra lite extra ibland, speciellt när han är så bra och förstående över sin fet-gravida flickvän. ;)

Och nu känner jag mig faktiskt lite trött, så måste försöka se om jag kan somna. Håll tummarna för mig!
Godnatt.

BTW, förressten. Av alla läsare, TRE gissningar liksom? Ni är grymt torra. Bara så ni vet.
Adjö.


Kommentarer
Nina - med lillflickan i magen säger:

du är väl inte från åstorp va ?? ;P har tyckt att du liknar någon därifrån och du bor ju nära hbg o väla så.. ;P

2012-12-20 | 22:21:49
Bloggadress: http://decemberlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback