Nyårsafton.

Nyår är här och för första gången på rätt många år så blir det en lugn kväll, vilket inte rör mig i ryggen bara.
Nyår är bara överskattat, en vanlig fest där den ena bli fullare än den andra.. Vilket man kan bli vilken Lördag som helst resten av året..? Ungefär så.

Men visst, kan ju säga att hade jag inte varit gravid så hade man ju såklart druckit. Men det är inget jag sörjer dirr.

Ingen bebis än, och förhoppningsvis så blir det en 2013 bebis!
Sjukt vad jag längtar nu, är såå nyfiken på vad det är för en liten sak som ligger där inne och jäser. Min lilla plutt <3

Ikväll ska vi i alla fall hem till mina föräldrar med några andra från släkten.
Äta god mat och bara ta det lugnt!
Hjärtat kan ju inte direkt dricka något heller ifall det skulle sätta igång så.

Så att sådär kommer vår kväll att se ut.
Önskar er alla ett gott nytt år och ta det lugnt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback