Onsdag.

Inatt sov jag som en prinsessa, vilket jag inte har gjort på några nätter nu. Så det var sjukt skönt!

I förmiddags slöade jag mest i soffan, tvättade en maskin tvätt också.
Sen i eftermiddags kom Johanna och hälsade på, och checkade vårt nya hem. Sen drack vi kaffe och tryckte lussebullar, och snacka en jävlans massa skit. Mycket trevligt som alltid, älskade vän.
Hon stack nästan precis, och jag har fastnat i soffan. Börjar bli hungrig. Men får vänta lite med att börja på maten för
Sebbe ska på massage nu 18.00 som hans underbart snälla flickvän har bokat till honom ;) Nej, men han behöver verkligen det, helt jävla spänd överallt. Så hoppas att det är jävligt skönt för honom!

Nej, men kan ju börja förbereda maten i alla fall. Blir kycklingwook idag tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback