Torsdag.

Var iväg och ombes bilen idag, och nu gick den igenom. Skönt!
Så nu är det ur världen. 
 
Annars har jag bara varit hemma idag, Sara ringde innan så vi pratade ett tag. Bestämde en dejt imorgon då det var ett tag sen vi sågs nu.
Har även tvättat lite babykläder som vi fick i julklapp, så ska strax gå och hänga upp det på tork.
 
Och som ni ser så har jag ändrat bloggdesign, igen. Jag tröttnar så fort, eller ja, jag var egentligen aldrig nöjd med den förra. Så denna blir nog bättre tror jag. Så har pillat med det i nån timme nu, så är helt yr efter alla koder och skit så nu orkar jag inte mer för idag. Så det kommer vara lite rörigt framöver, så ni vet. 
 
Måste rota fram något som vi kan ha till middag idag också.
Hjärtat jobbar så han borde vara hemma om en timme ungefär.
 
Så har inte tid att sitta här mer nu. 
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback