Tredje advent.

Dagarna bara flyger förbi, speciellt helgerna bara för att det är dom ända dagarna jag verkligen kan umgås med min sambo.. Då han sällan är hemma före 18 på vardagarna, så då blir det ju inte att man umgås på samma vis.
Aja.

Drygt en vecka till julafton då. Och jag har inte hunnit handla alla julklappar än, får ta och fixa dom sista i veckan!

Igår så fixade vi äntligen ved! Dennis hade hur mycket som helst så vi fick av honom billigt. Så bar en massa ved igår! Det gick inte så fort, men till någon nytta var jag i alla fall. Sammandragningar fick jag dock efteråt, men det gick över ganska fort.
Så igår kunde vi elda. Mysigt och mycket billigare! Men fy fan vad varmt de blev inatt, det är ju inte så kallt ute just nu och kaminen står precis utanför sovrummet så där blev en bastu och som gravid är man ju inte redan varmt i sig själv va.. Så det blev inte många timmars sömn inatt heller.
Meeen börjar nästan bli van vid de nu så.

Annars så åt vi på Stationen igår, sjukt gott!
Sen stack vi till Togge en runda på kvällen, han hade 25års fest. Så var där i några timmar, inte så roligt att vara nykter men ändå kul att komma ut lite.

Och idag har vi bara varit hemma och slappat. Har tvättat en maskin tvätt, annars har vi mest spenderat dagen på soffan.
Börjar bli hungrig nu, så ska strax gå och göra pannkakor som blir kvällens middag idag.
Sen blir det nog inte så mycket mer gjort än så idag, sjukt skönt om jag får säga mitt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback