Åh tack!

Har äntligen fått svar från försäkringskassan och jag fick beviljat hel graviditetspenning from den 19e. Alltså jobbar jag bara nästa vecka också. Så sjukt skönt! Känner verkligen att jag behöver ta det lugnt och andas innan det är dags..

Visst nu blir det ju flytt mitt i allt, men efter det SKA jag andas. Jag lovar!

Skrev ju kontraktet i Söndags, och jag bara älskar våra hyresvärdar. Dom är verkligen hur goa som helst!
Men vi får i alla fall nycklarna den 24e, så då är det bara till att flytta in.
Riktigt skönt att man har ett datum på det! Så man vet.

Nej, så äntligen börjar allt ordna upp sig lite!

Nu ligger jag och väntar på att hjärtat ska komma hem så vi kan kolla på den nya Johan Falk och mysa :)

Så, puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback