BM-besök.

Goddagens.
 
I morse så var jag hos BM, alla värden och så är fortfarande bra. 
Hon mätte magen och jag följer kurvan fint fortfarande och bebisens hjärtljud var också bra. Hon kände också om bebisen hade börjat fixera sig och visst har den det, liite tidigt men ändå inget utöver det onormala så. Det är bara possitivt att den har börjat lägga sig tillrätta. Min lilla fis :)
 
Igår jobbade jag ju kväll. Är ju inte van vid att jobba så korta pass, så tiden gick väldigt fort och nästan smärtfritt.
Imorgon jobbar jag mitt sista pass då. 6,15-11,30. Riktigt skönt ska jag säga er!
 
Nu ska jag öppna en iskall burkcola och försöka klura ut lite försäkringskassa-papper, love it!
Sen ska jag nog fixa ihop något att bjuda jobbet på imorgon också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback