Gårdagen och idag.

Igår så var jag ju på tupperware-party hos Fille. Mycket trevligt och handlade kaanske lite då.. Det fanns fan rätt mycket jag skulle vilja ha, men det är rätt dyrt alltså! Men fick ändå tre bra grejer för en 500, så det är ganska okej ändå.
 
Idag så blev man väckt av Sebbes telefon kl nio! Där va en som skulle köpa hans crosskart-ram som han hade lagt ut på blocket. Så det var bara till att gå upp, kunde ändå inte somna om, så följde med honom till Ljungbyhed där han skulle möta upp dom. Och haj och ivaj med den ramen! Gött när man kan få in lite pengar på sånt som ändå inte används.
 
Sen blev det hem och vi började rensa bland alla mina lådor och skit som jag har i källaren. Såna lådor som jag inte har öppnat sen jag flytta hemifrån för ett x antal år sen, dom har bara följt med i flyttarna från källare till nästa källare. Och nu kommer vi inte ha så mycket förråd på det nya stället, så nu hade jag inget annat val än att ta tag i det. Och det gick ju faktiskt ganska fort när vi väl börja, plus att det är rätt kul att kolla bland allt gammalt som man hade glömt att man hade. Och så fick vi skrattat lite åt gamla bilder och skolkataloger också! Haha.
Men nu är det gjort i alla fall.
 
Tvättade även två maskiner, sen har det mest varit chill på soffan hela kvällen.
Åt på torgkrogen gjorde vi också, fett gott!
 
Och mycket mer än så blir det inte idag.
Blir en ganska tidigt säng-gång ikväll, ska upp i tid imorgon för vi ska till Ullared. Äntligen!
Har velat åka dit hur länge som helst nu, så nu får det fan bli av innan jag kalvar. Har en del bebisgrejer som behövs köpas, och det är ju som billigast där så.
 
Kan ju säga att än så länge älskar jag min ledighet! ;)
PUSS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback