Godkväll.

Igår hade jag en riktig slödag så idag tog jag tag i lite grejer här hemma.

Har varit hundvakt hela dagen för det första, till lilla Donna såklart :)

Sen flyttar vi ju ihelgen och det mesta är ju fortfarande nerpackat förutom typ köket.
Så jag började med det idag, och kök är fan inget roligt att packa ner alltså. Speciellt inte själv. Allt ömtåligt ska viras in i papper och skit.
Men efter typ tre timmar så hade jag fått nerpackat nästan allt.
Typ bara skafferiet kvar, och kyl och frys. Men det slänger man ju bara ner i påsar samma dag som man flyttar.
Så nu är det gjort i alla fall!

Sen har jag vikt in tvätt och tvättat lite också.
Och bara allmänt gått och plockat undan och rensat överallt.

Sen lite över fem kom Sara och hämtade Donna, snackade lite skit innan hon stack.
Strax därefter kom hjärtat hem så gjorde vi mat tillsammans och lite så.

Och nu ligger vi på soffan och myser. Vilket jag och min rygg verkligen förtjänar just nu!
Blir sängen tidigt idag och hoppas på att jag kan sova, är sjukt trött för blev inte många timmars sömn inatt. Vissa nätter sover jag uruselt.. Magen är i vägen, ont i ryggen och spring i benen. Sen vissa nätter så sover jag som en stock!
Fattar inte det alltså.

Så vi får se vad det är för natt inatt.
Men nu ska jag kolla vidare på Fråga Olle med hjärte, sen blir det sängen.

Hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback