Heey!

Det har varit mycket dom senaste dagarna, så jag har inte hunnit blogga.
 
Flyttade ju hela helgen. ÄNTLIGEN säger jag bara!
Och det gick snabbt och smidigt tycker jag, men fy fan vad trött jag är på att flytta nu! Kanske inte så konstigt när man har flyttat sju gånger under beloppet av fem år. Så nu ska vi fan stanna här alltså!
 
Sen igår kom parabol-nissen och satte upp vår parabol och fixade det, så nu har vi kanaler också :)
Sen åkte jag och Johanna till Väla och Ikea, skulle ha lite smågrejer till badrummet och så. Hittade inte allt jag ville ha, så tröstade mig med en jävlans massa doftljus istället!
Sen tryckte vi mat på Max och efter det så körde vi inom Maxi och handlade lite.
SEN var jag slut kan jag säga! Flytta hela helgen, sen springa på Väla och Ikea dagen efter det.. Mja, börjar bli för fet för detta tempo.
 
Och idag har jag varit iväg och bes bilen, och blev några 2or men det var väntat så.
Inte mer med det..
Sen ikväll är det personalfest. Har ju slutat jobba, men ska dit ändå. Sista gången man träffar alla på ett bra tag så, så det ska bli roligt. Men lär inte stanna länge, för har inte orken till det egentligen.
Men de blir nog bra!
 
Imorgon ska jag till BM sen vet jag inte.
Usch, jag har alldeles för mycket egentligen. Speciellt när man har ett hem som behövs fixas!
 
Så på Torsdag ska jag inte göra ett skit! BARA vara hemma och ta det lugnt, pilla lite och så.
Skönt ska det bli!
 
För övrigt så vill jag ju säga att trots här är kaos efter flytten så trivs jag redan!
Tror här kommer bli grymt bra när vi har fått i ordning allt. Det känns verkligen hemma liksom :)
 
Ja det var väl allt för nu?
Ciao.
 
 

Kommentarer
Nina - med lillflickan i magen säger:

Välkommen hem ! ;)

2012-11-28 | 23:03:00
Bloggadress: http://decemberlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback