Onsdag.

Jag fick förresten min sjukskrivning, det skrev jag nog aldrig va?
Sjukt skönt att jobba halvtid i alla fall! Har inte alls lika ont.. Det är mer när det blir stressigt när jag har jobbat i någon timme så känns det, och när jag väl känner av foglossningen så stannar den tills dagen efter. Men nu när jag inte jobbar så mycket så hinner jag vila upp mig imellan passen. 
Har börjat få sammandragningar nu också när det är för stressigt och mycket spring. Känns rätt.. obehagligt är nog rätt ord. Men det går över så fort jag lugnar ner mig och vilar så. 
 
Så jag jobbar bara fem timmar ikväll, och Fredag förmiddag sen är jag free! I drygt ett år.
Kommer kännas sjukt konstigt! Har ju jobbat konstant sen jag tog studenten nästan. 
Men det ska bli skönt att få vila och samla mig innan det är dags, sen kommer jag ha fullt upp med min lilla ängel.
 
Det är fortfarande som om att man inte riktigt har fattat det än, att man kommer ha en liten bebis att ta hand om. Att vi ska bli en familj liksom.
Jag tror det är för att det är något man aldrig har varit med om innan, situationer som man inte har varit med om innan brukar ju alltid vara svårt att förstå och sätta sig in i. 
Men det kommer bli bra, och jag längtar så!
 
Men just NU vill jag bara flytta och ha det gjort!
Jag vill pyssla om i barnrummet, tvätta alla bebiskläder och lägga i ordning de och precis bara va!
Mm, det vill jag.
 
Igår passade jag lilla Donna hela dagen, fick tvättat två maskiner tvätt och bara låg i soffan och mös.
Sen på kvällen kom hjärtat hem med langos för han var sugen på det, och så kollade vi på sista Johan Falk- kodnamn Lisa. Och jag dog! Så sjukt jävla bra, alla är så jävla bra men denna var en av dom bästa! Och nu är dom slut.. va fan liksom? Hoppas innerligt att dom kommer göra fler!
Har ni inte sett dom, så se dom! Alla är sjukt bra, men dom sex senaste är dom bästa. Lätt.
 
Nej, nu blir det film innan det är dags för jobb.

Kommentarer
Josse säger:

Hur gick du till väga för att få din sjukskrivning?

2012-11-14 | 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback