Personalfesten.

Var ju på personalfesten igår.
Stack hem till Sara en runda före, där Emma också var.
Sen åkte vi dit tillsammans, fick mat nästan direkt. Fläskfile och potatisgratäng, sick gott!
 
Sen blev det utdelning av 'Årets..' och det är alltid lika roligt!
Jag har fått 'Årets humör' två år i rad, men detta året slapp jag. Så jag har väl varit snäll på senaste ;)
Dock fick jag lite presenter. Fick en skit fräck body som cheferna hade fixat. Bebisen måste ha den VARJE dag sa Johanna! Ahvisst ;)
Sen fick jag presenter av Matilda också. Hon är så söt! En jättefin blomma som jag själv har stått och tittat på och velat köpa men jag har struntat i det för tyckte det var en dyr jäkel! Så det var ju bara klockrent att jag fick den. Sen  fick jag två nappar av henne också.
 
Sen var det dricka och dansa som gällde och det ända possitiva med att vara nykter är att man får sig ett gott skratt åt alla fulla. För det var där ju en del som var, ganska rejält också! Haha. 
Stannade till halv elva ungefär, då var jag helt slut. Så sa hejdå till alla, dom flesta lär man nog inte träffa nu på ett tag så. Synd, men sånt är det!
 
Väl hemma så pratade jag med Hjärtat lite, inte träffat honom på hela dagen så.
Sen la vi oss rättså direkt, och jag somnade som ett barn. 
 
Nu har jag precis ätit lite frukost och beställt lite julgardiner och så.
Så hoppas dom kommer fort så jag kan få julpynta här lite. MYS!
 
Ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkte, sen ska jag vara hos BM 13.15.
Sen efter det så ska jag träffa Sara en runda, som nog lär vara lite slö och bakis idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback