Puh!

Så, äntligen klar med kaoset här.
Har organiserat och packat om, plus packat ner lite annat också.
Så nu är det lite lättare att flytta.
Ett organiserat kaos.
 
 
 
Och nu sitter jag med färg i håret, så det har jag också hunnit med. Men va tvungen, hade jordens utväxt så! Och ville ha det gjort nu innan vi flyttar så slipper jag tänka på det sen. Plus så gör det ju inget att jag kladdar färg här i detta skit-huset ;)
Så ska duscha av det om 20 min, passar på att duscha helt då också. Så är det gjort.
Sen ikväll ska vi hem till mina päron, min far fyllde år i veckan så han ska firas lite ikväll.
 
Det är min Fredag det :)
 

Kommentarer
My säger:

Kul att läsa om din vardag och väldigt intressant allt de här med graviditeten. Jag vill passa på att säga lycka till också, är väldigt glad för din skull och du kommer bli en jätte bra mamma. Kom ihåg vad vi sa när vi var små VI SKA KÖPA UT CIDER TILL VÅRA BARN (; haha.

2012-11-24 | 00:32:13
Bloggadress: http://mysaansvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback