Tjo!

Igår när jag vakna så stack jag till Sara, så bjöd hon på frukost och lite så.
Sen följde hon med mig till frisören och ja, fick ju kapa av en bit. Vilket behövdes verkligen, och så klippte jag upp det lite. Började försiktigt så får man se om jag tar mer sen nästa gång. Men jag blev nöjd i alla fall!
 
Sen på kvällen blev det bio med Johanna. Såg Breaking Dawn part 2.. Och jag dog! Tyckte den var grymt bra!
Så nu sörjer jag lite att dom är slut.. va fan liksom?
Aja.
 
Idag så har jag varit iväg och fixat mina naglar, lite spontant sådär. Men jag blev riktigt nöjd med det också!
Kommer bild sen :)
 
Men nu ska jag lägga mig på soffan och bara dö.
Hade egenltigen behövt tvätta och lite så, men jag orkar fan inte just nu!
Sen kanske. Eller imorgon.
 
Typ så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback