Torsdag.

Det är Torsdag idag och jag går in i vecka 34. Börjar verkligen närma sig nu, med stormsteg!
 
Idag har jag en me-time dag. Väldigt behövligt och skönt framför allt!
Gick upp tidigt imorse då jag hade ett ärende till byn. Sen var jag pigg när jag kom hem igen, så kokade kaffe och bara slöade på soffan med datorn, åt sedan lite frukost när magen kurrade.
 
Sen har jag bara allmänt gått och pelat här hemma, försökt få mer i ordning. Men tycker det blir nästan mer kaos, haha. Rör lite i den lådan, och den och den. Och har även fått fram lite julpynt också, så nu är det ännu mer röra nästan när jag har fått flyttat runder på en massa för att julpyntet ska få plats.. Men lite har jag fått till i alla fall!
Vill bara få hem mina gardiner nu också, det är så naket utan gardiner alltså! Men dom lär nog inte hinna komma denna veckan.. Det är Jotex så.
Så här får väl vara fet naket över första advent då. Helt enkelt.
 
Har en liten paus nu i alla fall, börjar bli hungrig också. Så får ta något litet att äta.
Sen ikväll blir det pannkakor när Hjärtat kommit hem.
 
Och snöar gör det här också..
Vet inte vad jag ska tycka om det faktiskt. Det är för tidigt egentligen, men sen andra sidan så är det mysigt att sitta här inne i värmen och titta ut på. Speciellt nu när jag har fått upp lite julbelysning.
Mjaa, bara det inte blir slask av det då!
 
Nej, nu ska jag hänga upp lite tvätt.
Ha en fortsatt bra Torsdag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback