Ullared-tripp.

Det har varit en låång dag!
Tror inte det är meningen att man ska gå en Söndag på Ullared, höggravid.
Inte mitt smartaste drag kanske.

Är totalt slut i kroppen och fick grymma sammandragningar när vi åkte hem, dock släppte det ganska fort igen som tur var.

Vi fick handlat en del om man säger så.. Blev lite dyrare än vi planerat, men det var verkligen grejer vi kände att vi behövde och ville ha!
Handlade mest bebisgrejer. Så nu har vi typ allt! Och det känns jävligt skönt att ha det mesta inhandlat.

Det är typ bara spjällsängen som fattas. Men den ska vi fixa så fort vi har flyttat.
Sen så :)

Nu ligger vi på soffan och jag är färdig för sängen egentligen.. Ska bara orka ta mig dit. Ungefär så.

Imorgon ska jag först träffa Sara och det blir ett besök hos frisören för första gången detta året.. På tiden kanske ja!
Sen på kvällen blir det bio med Johanna.
Ännu en bra dag med andra ord :)

Men nu blir det fett GODNATT i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback