Cha cha..

Cha cha bloggen!
 
Igår kändes det som om man var Sverige runt ungefär.
Körde i alla fall först till Åstorp för att träffa Anna, vilket var huuundra år sen! Hon bjöd på kaffe och kladdkaka som hon hade bakat, och sen pratade vi i, ja jag vet inte hur många timmar. Men det tog aldrig slut! Haha.
Jag beundrar henne något sjukt. Så grymt stark människa som har gått igenom såå mycket, och det har blivit något väldigt bra av henne!
I alla fall, till slut va jag tvungen att dra mig och vi sa hejdå. Men vi bestämde att vi skulle hålla kontakten uppe, så det hoppas jag verkligen att vi gör!
 
Sen fettade jag i alla fall hem, höll nästan på att kissa på mig också. I fettandet. 
Sebbe stod och väntade på mig när jag kom hem, sen körde vi ut till mina föräldrar för att hämta släp sen körde vi mot Helsingborg, vid det här laget var jag gaaanska hungrig då jag bara hade fått i mig frukost och lite kladdkaka, och klockan var ungfär halv nio? Gravid kvinna sjukt hungrig, ingen bra kombo! 
Stannade och skulle få mat på Max i hyllinge, och dom hade stängt för tio minuter sedan(!!).. Ja, jag hoppades att dom skulle dö.
Kollade upp om Max inne i stan hade öppet, och tacka gud för detta så hade dom det. Så till slut fick jag mat! Sebbe tackade nog gud mest tror jag. 
 
I alla fall, körde till hans jobb, lastade på crossen.. Körde sen hela vägen tillbaka till byn, lämnade av crossen sen ut till mina föräldrar igen för att lämna släpet för att seeen köra hem. Så var inte hemma förrän halv tolv typ.. Kändes som om att man hade suttit i en bil i två dagar. Helt död i hjärnan. 
Så vi gick och bäddade ner oss direkt när vi kom hem, och jag kommer inte ihåg något så jag måste deckat dirr.
 
Sen ringde klockan 05,15.. Bara till att pela sig upp till jobbet.
Trött som fan, och ont också för den delen. I ena ballen och ner i låret typ, sjukt ont. Så om det har varit en nerv i kläm eller om det är foglossning som spökar vet jag inte.. Men har haft foglossningsbälte på mig hela dagen som jag fått låna av Sebbes syster, Sandy. Och det har kännts bättre, om det är tack vare bältet eller ej det vet jag inte det heller, men det känns bättre nu i alla fall!
Var lite kaos imorse, men annars har dagen flötit på.
 
Så har nästan precis kommit hem. Sebbe har inte kommit hem från crosskörningen heller än så.
Men jag ska i alla fall ta en feeetdusch nu och sen på med myskläderna, för att bara precis dö i soffan.
Och skönt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback