Förkyld och jävlig!

Goddag.

Idag är jag inte alls pigg.. Speciellt när jobbet ringde och jag måste hoppa in och jobba ikväll. Tur jag är gravid och inte har något liv så att jag kan det. Liksom. Mm.

Just nu är jag bebis-vakt i alla fall. Och det går hur bra som helst! Goa lilla hund :)

Annars?
Tja. Går in i vecka 23 idag, det är ju alltid något. Och några enstaka gånger har jag känt sparkarna jätte tydligt, så att man känner det utanpå magen.
Men varje gång jag har känt det så har Sebbe sovit, så han har inte fått känna det än. Men det blir ju mer och mer så han lär nog få känna det snart :)

Nej, nu ska jag mysa vidare med Donna och vänta på att timmarna ska gå..
Yaay..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback