God morgon.

Har sovit sjukt gott inatt, när jag väl somnade vill säga. Hade mina vanliga jävla krypningar i benen, man får panik alltså! Men till slut så försvann de och jag kunde somna.
 
Vaknade av att mobilen ringde lite över tio.. Jävla försäljare eller något, jag svarar aldrig på såna nummer! Ringer skit ofta såna nummer till mig, fattar inte det. Så jag funderar starkt på att gå med i NIX alltså.. Mm, det gör jag!
 
I alla fall, igår skulle jag egentligen varit ledig men Johanna ringde och undrade om jag kunde ta kvällen då Frida var sjuk, och de gjorde jag. Fick ledig idag istället så.
Var hos Sara hela dagen och mös med henne och hennes nya super söta bebis-chihuahua Donna. Man vill bara krama ihjäl den lilla saken så söt den är!
 
Sen väl på jobbet så flöt allt på bra, det var lugnt och jag hade typ inte ont alls. Skit skönt!
 
Och nu sitter jag här, ska göra vid mig strax. Fick ju som sagt ledigt idag istället. 
Så ska köra in till stan och möta upp Anna när hon har slutat för lite lunch och sen se vad vi hittar på.
Blir nog mycket brao!
 
Nej, så nu måste jag skynda mig lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback