Heeey!

Inatt har jag sovit riktigt gott. Kommer knappt ihåg när Sebbe gick imorse, helt väck. Annars brukar jag alltid vakna till helt och fatta något liksom, men icke idag.
Har dock ett svagt minne av att jag var uppe och kissa efter han gått.. Men hur jag lyckades med det vetifan?
Ett under att jag kom tillbaka till sängen utan blåmärken i alla fall!
 
Klockan ringde 11, och låg kvar och drog mig i sängen ett tag. Tänkte ha en riktig mysdag idag nu innan jag börjar jobba, helt för mig själv.
Så när jag väl gick upp gjorde jag latte och åt risifrutti, alltså hoppas fan inte den risifruttin försvinner för den är så jäävla god så man kan dö! Nu sitter jag vid datorn och kollar en massa, det är såå mycket jag vill ha till huset och bebisen! Men pengar pengar..
 
Tänkte lägga mig på soffan och starta någon film, och bara precis ligga där tills det är dags för jobb.
Så kan man hoppas att kvällen blir lika bra idag som igår!
 
Så om vi inte hörs mer idag, så får ni ha en bra Torsdag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback