Hej, liksom.

Blev inte så mycket av nerbäddandet igår då Johanna ringde och ville bjuda på kaffe. Sebbe stod ju ändå där ute
med dom och ljudet så.
Så gick ner till henne och drack kaffe och snacka skit. Sen efter ett tag kom
Sebbe också. Och han fick sålt ljudet! Sen stannade vi kvar en stund och kollade på X factor.

Sen gick vi upp för jag var sick hungrig! Så det blev faktiskt pizza. Och det satt ruskigt fint!
Sen kollade vi lite tv innan vi decka gott.

Idag har jag varit ledig.
Stack och handlade lite frukost på ica och till maten ikväll när jag hade vaknat till liv.
Sen har jag haft en riktigt slö-dag idag på soffan och onepiecen.
Sara och Donna kom i eftermiddags och har varit här hela kvällen och bara myst.
Sebbe kom hem en liten runda efter han slutat sen har han varit iväg hela kvällen .
Sara stack runt åtta och då höll jag på med maten, blev kyckling ris och currysås idag. Åt själv då Sebbe fortfarande inte var hemma, kändes konstigt.. Man gör ju fan aldrig det längre!

Och nu är han hemma igen, han står och värmer maten just nu. Och jag ska trycka choklad som han har köpt till mig. Har börjat få ett sånt grymt sug efter det.. Hoppas och ber till gud att det inte håller i sig! Ska man få dille på något så kan det ju vara något nyttigt för fan!
Men ja.. Vi märker helt enkelt.

Imorgon är det jobb tidigt som gäller.
Så måste försöka komma i säng i tid så man är människa också.

Men nu- CHOKLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback