I'm baaaack!

Efter ett tags velande så har jag nu bestämt mig för att ta upp det här med bloggandet, IGEN!
 
Men jag har kännt länge nu att jag behöver skriva av mig, kräka lite om ni förstår vad jag menar. Och det händer ju en del i mitt liv nu, och jag känner att min hjärna håller på att sprängas ibland.
 
Så jag ska försöka bli lite flitigare på det här än vad jag har varit dom andra gångerna. 
Och ja, det kommer bli mycket bebis-snack här, så om det är något som inte intresserar er, så kan ni sluta läsa dirr.. För det är mest de jag känner att jag vill skriva om, för att jag känner att ibland har jag inte direkt någon att prata med det om, då jag är ensam gravid bland mina vänner.. Visst att dom finns här för mig och är glada för min skull, det vet jag om! Men det är inte samma sak som att ha någon att prata med som går igenom samma saker som jag gör, typ så? Det är svårt att förklara.. Ja, det är en del som snurrar i min hjärna som ni kanske märker. Så vi får väl se vad det blir av detta helt enkelt :)
 
Jag har suttit ett x antal timmar med bloggdesignen, är inte riktigt nöjd än men det får vara såhär så länge.
 
OCH, jag kommer ha min blogg låst, till att börja med i alla fall. Så ge inte ut lösen till någon är ni snälla!
 
Det var allt så länge :)
 

Kommentarer
Sara säger:

Riktigt fin design tycker jag :) 👍

2012-09-07 | 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback