Mondaay.

Igår skulle jag egentligen jobbat, men fick ledigt eftersom jag hoppade in i Fredags.
Så kl 13 var vi vid huset och träffade hyresvärden, han skulle läsa av elen och vi kunde mäta lite. Eftersom vi behöver köpa garderober och så.
 
Efter det så körde vi in till Helsingborg en runda. Kollade på Trademax, för vi är ute efter ett matsalsbord för ett hyfsat pris, men där fanns inget intressant. 
Sen körde vi till Ikea och gick där en runda och kollade. Hittade ett större och snyggare skötbord än det vi tänkt oss, plus billigare. Så det blir det nog sen när vi ska köpa det!
 
Sen körde vi till mina föräldrar och blev där halva kvällen, drack kaffe och åt glass. 
Väl hemma sen igen så nöta vi några avsnitt The big bang Theory innan vi gick och la oss. 
Somnade väl runt ett, sen ringde klockan 05,10..
Bara till att upp och hoppa!
 
Körde och plockade upp Sara för vi jobba samma tid idag. Perfekt så man kan samåka.
Dagen på jobbet har gått bra, och tiden gick ganska fort.
Sen var de lite brått hem. Lämnade av Sara, sen satt Johanna på balkongen när jag parkerade hemma, så växlade några ord med henne.
Sen in och fyllde några flaskor med vatten och en hink, diskade undan och duschade.
För nu kl 18 stängde dom nämligen av vattnet för att spola avloppen, och det ska vara avstängt till kl 04 inatt. Så det var därför det blev lite brått.
Sebbe hann precis hem innan, så han hann med en dusch på fem min!
Jaja, bättre än inget ;) 
 
Nu sitter jag här och är fett hungrig, vet inte vad vi ska äta än.
Och Sebbe är nere och fixar lite. Ringde en på ljudet i min bil innan, så han skulle komma och kolla på det. Så hoppas vi får sålt det! Behöver pengarna plus att jag vill bli av med det, eller vill och vill. Har ju inget val direkt, men det är inte bra för bebisen när man spelar med mycket bas, och jag kan ju inte låta bli när det kommer en bra låt, så det är lika bra att få det sålt.
Så vi får väl se.
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan i väntan på honom så jag kan få maaaat!
Punkt slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback