Mys-Lördag!

Hade ingen bra dag på jobbet igår överhuvudtaget, så det behöver vi inte prata om bara.
Det kan ta sig nån stans, långt upp.
 
Idag är en bra dag dock, ledig är jag också!
Sov länge, åt god frukost. Sen bara legat på soffan och haft The big bang Theory maraton.
Älskar den serien, precis min humor!
 
Provade göra vaniljlatte innan, jag tyckte att det blev fett gott! Men Sebbe kräver ju sjuhundra sockerbitar i så han förstörde bara det, och tyckte det blev för sött. Åhfan? Jaja, skit i han.
Jag lär ju göra det fler gånger i alla fall. Mums!
 
Han är nere och pelar med bilen just nu och jag tänkte börja på maten, börjar bli hungrig så.
Tacos blir det idag. Var längesen jag åt det nu så blev sjukt sugen på det. 
Sen vet jag inte vad vi ska göra. Funderar på att köra till Ljungbyhed ikväll för att kolla hur det går för lökarna och deras Projekt X(L), haha! Detta misslyckande måste man ju bara se.
 
Annars får vi se vad som händer.
Nu måste jag dock kissa innan det händer en olycka här, den lilla trycker ju lagom på alltså!
HEJSVEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback