Söndag.

Provar blogga från blogg.se appen, får se hur det blir :)

Idag så har vi mest slappat.
Johanna behövde Sebbes hjälp innan idag så vi var nere hos henne ett tag och drack kaffe och snacka skit.

Efter det så körde vi till Ica och handlade lite. Jag bestämde mig för att göra fiskgryta som Johanna bjöd på mig en gång som jag nu fått receptet på.
Så det lagade vi, och sjuukt gott blev det! Jag som inte ens är så glad för fisk.
Så nu är jag grymt mätt och belåten.

Nu ligger vi i soffan och ska kolla film, se vad det blir för något.
Lite söndagsmys, då det inte blev så mycket av det igår för jag somnade som ett barn typ 10? Haha.

Så ni får ha en bra Söndagskväll!


Kommentarer
alexandra säger:

Vad är det för blogg-app ??

Svar: Blogg.se heter appen. Jätte smidig, du kan blogga och allt från den på mobilen :)
Anna

2012-09-11 | 08:16:02
Bloggadress: http://www.alexandrainpalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback