Ursäkta..

Ursäkta tystheten här men det har varit en lååång vecka och jag har inte pallat ett skit nästan, förutom jobbat. 
Gick av mitt sista pass för denna veckan igår.. Så idag är jag ledig! Vilket jag känner att jag behövde, speciellt min rygg. 
 
Nu är det en vecka tills vi flyttar. En vecka liksom!?
Har hunnit med att fixa lite måsten i veckan. Som adressändring, ringt runt till såna stället som det inte ändras automatiskt hos, fixat elen, fixat bredbandet, och beställt canal digital kanaler med inspelningsbarbox. Tummen upp för detta!
Så nu är det bara sophämtning kvar som vi måste fixa, sen är allt sånt fixat. Tror jag?
Börja packa är det kanske dags att vi gör också? Jaja, snart.
 
Idag ska vi nog inte göra så mycket, bara fisa i soffan och dricka vanliglatte.
Det låter som en bra ide för mig i alla fall!
 
Imorgon så är det dags för BM på förmiddagen, sen möte på jobbet på eftermiddagen och efter det så ska jag träffa Ewa-Linn en runda. Har inte träffat henne på hundra år så, så det ser vi framemot!
 
Nej, de va väl allt för nu?
Ciao.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback