v. 22+2

Alltså tiden går så jävla fort!
Jag har redan gått över halva tiden, det känns som om det var igår jag fick reda på att jag var gravid. 
Fram tills v.14, så gick tiden jätte sakta för man bara ville att tiden skulle gå över missfalls risken.. Men efter där sen så har jag fan inte fattat alls var tiden tagit vägen. 
Men det gör ingenting, jag längtar så jävla mycket efter min lilla ängel! Men dom säger ju att man ska ta vara på graviditeten men det är svårt när tiden bara springer iväg.. Speciellt när man har så mycket i huvudet nu.
Vi flyttar om tre veckor, måste packa och fixa allt. Jätte mycket som måste köpas innan bebisen kommer, och till huset också för den delen. Måste fixa massa papper med jobbet och försäkringskassan..
Plus att jag börjat få ont. Så det är ganska svårt att hinna njuta mitt i allt detta.
 
Förutom när man känner det lilla livet i magen, då stannar allt upp. Det är en underbar känsla i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback