Workin'.

Sitter på jobbet och har rast, och är allmänt slö i hjärnan. Men jobbar med mina favvisar så det är alltid något :)

Igår körde jag in till stan och möte upp Anna på knutan, gick till Mezo och åt lite lunch och satt och pratade hur länge som helst.
Sen var vädret skit då vi hade tänkt att gå i stan lite, så vi körde till Väla/Ikea istället och kollade lite.
Sen släppte jag av henne i Åstorp på vägen hem sen körde jag hemåt.

Handlade lite på Ica, sen hade vi tvättid så de va bara till att konka ner all tvätt sen när jag ändå var igång så städade jag hela lägenheten också. Sebbe hjälpte till när han kom hem.
När vi var klara med det så gjorde jag kyckling/pasta sallad men skit god sås till!
Sen tog jag den bästa duschen på länge, när man har städat och hållt på så blir man så äcklig, så det var sjukt skönt!
Och sen krypa ner i en renbäddad säng är ju bara pricken över i:et!

Idag skulle jag egentligen passat Donna medans Sara jobbade i några timmar på dagen men det behövde hon inte, så hon fick ledigt. Så hon och Donna kom en runda ändå, skönt med sällskap tills man ska jobba. Annars sitter man bara och glor i väntan på att klockan ska gå.

Och nu är jag här, i några timmar till..
Så får ta och gå in och göra lite nytta här :)
Så hörs vi imorgon.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback