3 månader!


 
I Fredags blev Melanie tre månader! 

Dessa tre månader har bara sprungit iväg..
Men det är så roligt att se hur hon utvecklas, nu börjar hon ju verkligen bli en liten person. När hon ler och skrattar så kan det verkligen vända en dålig dag till så mycket bättre!

Var hos BVC i Torsdags där hon fick sina första vaccinationer. Ett i varje lår, mot kikhosta, stelkramp osv. Och fy vad hon skrek! Ett skrik som jag aldrig hört innan, det var verkligen ett skrik av smärta. Min lilla snutta! Det gjorde ont i mammahjärtat kan jag ju säga. Men som tur var så gick det fort över, och sen var hon lika glad som vanligt.

Och hon väger nu 5120 g och är 60 cm lång. Följer sin kurva fint :)

På Söndag är det dags för dop. Har en del kvar att fixa. Prästen har inte hört av sig heller, så hoppas verkligen hon gör det nu i början på veckan!

I övrig så älskar jag min dotter högt! Om inget annat så vet man verkligen vad ordet 'älska' innebär nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback