En gång för alla?

Mm ja.. Det har väl gått sådär med det här med vikten. Det är svårt alltså!

Men nu vet jag inte om jag har hittat något som funkar eller om jag helt enkelt verkligen har gett mig fan på det?

Men jag har ersatt alla måltider förutom middagen med soppor/shakes.
Och så om jag blir super sugen på något, så tar jag en frukt eller en bar. Äter också frukt efter jag tränat och så.
Vill inte att kroppen ska ställa in sig på svält, för om den gör de så tar ju kroppen upp allt som jag äter till middag sen. Och äta en frukt är ju bättre än stt trycka ett 200 grams choklad!

Så jag började i måndags, vägde och mätte mig. Så det är femte dagen idag och jag har inte rört socker eller något skit överhuvudtaget, har knappt varit sugen faktiskt? Vilket känns så jäävla skönt!

Och så tränar jag! Promenader med vagnen, mammapass en gång i veckan. Och så fick jag hem min ab mini circle häromdagen också. Plus jag har lånat en trampmaskin av Sara, gillar inte den så mycket. Men regnar det ute eller något så kan man stå på den i alla fall!

Så ja, det finns inga ursäkter för att inte klara detta nu alltså!
Denna dieten är inget långsiktigt, jag vill bara gå ner fort nu, komma in i det lite. Så att det händer något.

Om det funkar dock, det återstår att se.
Tänkte jag skulle väga och mäta mig efter två veckor. Så får vi se vad vågen säger då.

Så, heja mig. IGEN ;)


Kommentarer
Ewa-Linn säger:

Duktig du är! <3
En sån kickstart säger dem ska vara bra, för ser man snabba resultat så blir man mer taggad på att fortsätta hälsosamt = allt går åt rätt håll :)
Jag tror du kommer va snyggaste morsan på beachen i sommar! :) <3

2013-04-26 | 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback