Gett upp!

Nu har jag så gott som gett upp med amningen.. Jag orkar inte bråka med henne mer, plus att hon blir inte mätt så har fått komplettera med ersättning efter varje amning ändå.
Så det kändes helt meningslöst, då hon bara skriker sig igenom hela måltiden.

Brukar dock amma på nätterna, dom nätterna hon vaknar, för vissa nätter vaknar hon inte ens. En riktigt liten sömntuta de där :)
För det funkar på nätterna då hon är mest trött och yrvaken, och inte äter alls mycket utan somnar om direkt igen nästan.

Så fortsätter med det så länge det går. Men annars är det ersättning som gäller hela dagarna.
Hade velat amma mycket längre, men nu är det som det är och jag ammade i tre månader i alla fall. Bättre än inget :)

Tänkte jag skulle börja med smakportioner snart också. Ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback