Godmorgon.

Ligger i sängen och väntar på en trött unge ska vakna och äta maten som väntar på henne!
Hon vaknade och skrek, så hon fick nappen så länge medans jag blandade ersättning till henne.. Och hon somnade fan om!? Hon har alltså sovit sen typ elva igår.. En riktigt sömntuta är vad hon är! Men eftersom jag gjorde mat till henne så tänkte jag väcka henne nu så hon får mat i sig. Hon måste ju vara skit hungrig liksom?

Aja.
Igår tränade jag på förmiddagen på mamma passet. När jag kom hem så satte jag igång och städa lite. Sen kom Johanna på kaffe en runda, vi satt mest och beklagade oss på allt, haha.
Fortsatte städa lite efter hon stack.
Sen på kvällen var vi på hjärt och lungräddnings kurs på familjens hus. Mycket lärorikt! Skönt att i alla fall ha en hum om hur man gör OM något skulle hända med Melanie, eller med någon annan. Nu hoppas vi dock att vi slipper använda det! Japp.

Och idag så ska jag och Melle-Belle köra och hälsa på Anna :)

Nu ska jag väcka sömntutan.
Hörs sen, adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback