Måndag, igen.

Veckorna bara flyger iväg alltså! Tyckte det precis var Måndag och nu är det måndag igen, redan liksom!
Aja.

Helgen har varit hur bra som helst!
Började Lördagen med en Väla tripp med Johanna, bara vi. Sebbe hade Melanie.
Köpte en tröja och en mascara bara.. Där fanns verkligen inget annat kul, och fett mycket folk också för den delen!

När vi kom från Väla så stannade jag hos Johanna en stund och drack kaffe.

När jag kom hem piffade jag upp mig lite, tog Melanie medans Sebbe duschade och så. Sen körde vi bort med henne till mina föräldrar.. Vi hade bestämt sen innan att vi behövde en kväll själva, bara vi två. Men lämna bort Melanie har inte varit något alternativ förrän nu, hon är ändå snart fyra månader och är de några jag litar på så är det mina föräldrar! Dock gjorde det fruktansvärt ont i mammahjärtat att lämna bort henne..

Vi åkte i alla fall in till Helsingborg, åt på restaurang som Sebbe valt och bokat. Sen kollade vi på bio, blev Iron man 3.
Det var verkligen en lyckad och mysig kväll, och jag kunde faktiskt slappna av. Okej, jag kollade kaanske min mobil sådär hundra gånger på bion men det är allt liksom? ;)

När vi hämtade Melanie så hade allt gått bra, så det var ju skönt!
Nej, så den kvällen behövde verkligen vi! Det är så lätt man glömmer bort varandra när man får barn.

Sen igår var vi hemma på dagen, jag gick en PW i det fina vädret medan dom andra två fisarna låg på soffan.
Sen på kvällen grillade vi hos päronen.
Plus att jag vaknade med jordens nackspärr igår! Fy i helvete vad ont de gör. Fick värkplåster av mamma, såna som värmer. Och det lindrade lite. Så idag känns de faktiskt bättre. Hoppas det är på väg bort!

Ska göra vid mig och lite så strax, sen ska vi köra till Anna. Det blev nämligen aldrig av i Fredags då hon inte kände sig kry, så får bli idag istället :)

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback