Onsdag.

Idag så har jag varit hos Sara hela dagen typ :)

Gick en lång runda i byn med vagnen och Donna. Blåste något fruktansvärt, men fram kom vi ändå!

Innan vi körde hem till Sara så handlade vi på Ica, så slapp jag göra det sen när jag körde hem.
När vi va på Ica så fick jag tursamt nog sms om att mitt packet kommit, så fick det med mig hem också :) Tänkte skriva lite om de sen i annat inlägg.

Efter det så körde vi hem till Sara och slappa i soffan ett tag innan jag körde hemåt.
Och nu ikväll har jag myst med min lilla familj och kollat massa bra program på tvn :)

Imorgon står mammapass och HLR-kurs på schemat.
Och nu ska jag sova.
Tjing.

Älskar Melanies koncentrera-sig-min, så jävla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback