Skönt!

Denna veckan har varit ganska lugn än så länge, vilket är skönt! Jag brukar annars göra alldeles föör mycket i veckorna annars..

Johanna var här en runda i måndags kväll, hon lämnade dop presenten till Melanie eftersom hon tyvärr inte kom på dopet då hon inte mådde bra. Så vi pratade ikapp oss lite, sen var hon lite barnvakt medan jag och Sebbe åt sen.
Melanie har nämligen en tendens till att vara onöjd så fort vi äter annars..

Igår kom Filippa med sina små vildingar. Vi åt lite lunch och Ida och Matilda roade sig med Melanies alla leksaker som bara ligger och samlar damm.. Roligt när de kommer till användning då Melanie fortfarande är för liten för dom.

Och idag har jag varit och tränat på Mamma passet.
Resten av tiden så har jag bara varit hemma, ja, väldigt skönt faktiskt.

Ganska långa dagar bara då Sebbe har fått nya arbetstider så han börjar senare och då jobbar till senare. Så nu är han inte hemma förrän halv sju, sju om kvällarna.
Sjukt tråkigt! Men hinner verkligen inte göra någonting i veckorna. Allra minst tid för oss två..
Så håller verkligen tummarna på ett annat jobb, där han hade varit hemma betydligt tidigare om kvällarna.
Time will tell. Helt enkelt.

Nu är min sessa hungrig, och Gud nåde om hon inte får mat på studs!
Hon har visst fått mammas hunger-humör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback