7 månader.

Nu har Melanie passerat 7 månader! Herregud..
På 7 månaders kontrollen vägde hon 7800 och är 70 lång.
Fortfarande lång på kurvan.

Allt händer så jäkla fort nu i hennes utveckling och jag fattar typ ingenting?

Hon sitter ju själv. Hon ålar sig fram, går upp i krypställning ibland så krypandet borde inte vara långt borta?
Hon prata och traggar något fruktansvärt nu, haha. Man kan inte föra en konversation här imellan åt för man hör inte vad den andra personen säger bara.
Mycket ma-ma och ba-ba. Så det hörs som om att hon säger mamma, är så underbart att höra!

Och nu är där minsann en liten tand påväg upp. Så det förklarar nog varför hon har varit lite gnällig nu i två dagar och blivit väldigt ledsen om vi lämnat henne ensam i rummet, lilla snuttan.
Men ingen feber, dock väldigt dålig i magen idag och det kan ha med tänderna att göra om jag inte har fel för mig..?

Så allting händer nu på en gång så man hänger verkligen inte med i svängarna!
Idag rensade jag även ut bland hennes kläder i storlekarna 56 och 62, så jag ska lägga undan de. Men jag kunde inte slänga eller göra mig av med något plagg, så alla åkte ner i 'spara-lådan'.
Man kanske får en flicka till sen när det är dags så :)
Och snart är det nog dags att lägga undan 68orna också...

Ja, man ska verkligen ta vara på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback