Alla hjärtans dag.

Dagen alla singlar hatar och förhållandefolket älskar. Ungefär så?
Själv gör jag ingen big deal av det.. Hade hellre sett att man får en sleden bukett blommor en vanlig dag liksom.
Typ så.
 
Igår fick jag färgat mitt hår igen. Tredje omgången blondt som jag har slängt i och jag är närme ljus än svart nu i alla fall! Men måste låta det vila lite nu, håret är som gummi så..
 
Sara var här hela dagen igår så hon färgade håret på mig då, sen körde vi och käka på Donken och hälsade på där. Passade på att handla lite också, det är ju lite omständigare att handla själv nu när man har Melanie. 
Sen låg vi mest på soffan och mös resten av dagen.
 
Sebbe såg jag inte på hela dagen då han var iväg och fixade Hondan inför ombes.. Så får bli lite extra mys ikväll med min lilla familj :)
 
Nej nu orkar jag inte skriva mer då jag bara har en hand fri för har en snarkande unge på andra ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback