Bättre!

Melanie har varit bättre nu dessa två dagarna.. Hon skrek lite igår förmiddags men det lugnade sig ganska snabbt. Så kan nog utesluta kolik i alla fall!

I övrigt så känner jag mig allmänt sleden. Sleden mossa liksom..
Är stortsätt trött hela tiden och humöret är upp och ner. Dessa jävla hormoner, är såå trött på dom! Dom har förstört min hud också. Ser ut som en finnig tonåring och har gjort i stort sätt under hela graviditeten, så sålänge hormonerna är kvar så är finnarna det! Man känner sig så fruktansvärt ful.
Och mitt kissgula hår och att jag är blekare än allt gör inte saken bättre!

Åh! Orkar inte.


Kommentarer
Johanna säger:

Oavsett hur du känner dig så är du världens finaste mamma. Du är vacker vilken tid på dygnet de än är!

2013-02-12 | 12:26:53
Bloggadress: http://hannene.blogg.se
Emily säger:

Förstår precis hur du känner, jag känner precis likadant. Vad skönt att ni kan utesluta kolik iaf.
Själv har min llla flicka fått RS. Apjobbigt just nu :(

2013-02-17 | 20:38:56
Bloggadress: http://totalarlighet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback