Fredag.

Idag har jag och Melanie varit hos Johanna hela eftermiddagen. Hon är äntligen hemma!
Så vi drack kaffe och snackade massa skit. Även kollade gamla bilder på hennes dator från förr.. Jisses, haha. Dom tiderna alltså!

Handlade lite på Ica innan jag körde hemåt.
Nu står maten i ugnen, ska prova något nytt idag. Fläskfilé med chilisås typ, och klyftpotatis till det. Mm, blir nog bra!

Grymt skönt att det är Fredag idag, helg för Hjärtat. Och denna helgen har vi sagt att vi vill spendera själva. Har haft folk på besök osv typ varje helg sen Melanie föddes. Så nu sa vi att vi måste få en helg för oss själva. Så det ska bli riktigt skönt! Bara mysa vi tre.

Tänkte ni skulle få lite bilder på mitt fina hår sen också ;)

Men nu ska jag kolla till maten.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback